Efter regn kommer sol

Hösten smyger sig på med stormsteg.
Det är inte min tid nu och det har det aldrig varit.
Men av någon anledning tycker jag de ska bli lite mysigt med höst än då.
Hur jag nu kan tycka det, de har jag ingen anning om.
Har väl lärt mig med åren att de ändå är en ganska mysig tid.
Men kommer vara mycket saknad, men det som inte dödar en det blir man bara starkare av.

Annars så har jag tappat lusten lite för att skriva blogg faktiskt.
Tråkigt men sant!

Så jag tror jag tar en liten paus från det faktikst.
Får se hur länge jag kan hålla mig ifrån det :)
Känner just nu inte för att skriva, men tror det kommer snart igen!


Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Fridde

Jag vill bara säga att du är guldvärd, glöm aldrig det!

2008-09-22 @ 22:42:42
Postat av: My

Hjärtis.. jag saknar ditt skrivande!

miss you!

Jag håller med FRidde!

Puss!

Postat av: Emma K

jag saknar också ditt skrivande!!!!

2008-10-02 @ 09:14:22
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback