Vissa dagar tänker man bara för mycket

Och detta är en sån dag, tankarna vill inte försvinna!
Försöker att jaga bort dom men det går verkligen inte.
Det är precis som dom jagar mig och äter upp mig inifrån.

Igår var det iallafalla en bra dag, trotts jag vakna så jäkla tidigt.
Blev shopping med familjen, hitta lite smått och gott :)
Ett par nya tränings skor som behövdes men är tråkigt att handla.

Träffa gamla bekanta och då insåg jag att tiden verkligen går enormt fort!
Kände inte igen hennes dotter, hon var så liten sist jag såg henne.
Helt sjuk nu är  hon 14 år och nästan lika lång som mig.
Och det känns som det var typ 3 år sen vi umgicks med dom i Ystad.
Shit, vad åren går snabbt asså det är nästan eläskigt.

Sen på kvällen var det dags att inviga mina nya träningsskor.
Först blev de ett pass megacore sen yoga och sen sola jag :)
Back on track, och det var riktigt härligt att röra på sig igen.
Skön känsla när man varit sjuk och äntligen är frisk igen.
Trodde jag skulle ha en enorm träningsvärk idag men icke.
Men jag känner hur den smyger sig fram så tror de känns mer imorgon.

Idag hinner man inte ens lämna jobb förrens de är svart ute, hatar det!
Nu ska jag duscha och det ska jag göra väldigt lääääänge!

Kommentarer
Postat av: My

Tack för kommentaren gumman! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback