Var finns det vackra med hösten?

Oj, det var inte igår man skrev här.
Men man kan bli lite sugen ibland faktiskt :)
Eller så är det bara för att jag är hemma med feber, har tråkigt och inget bättre för mig.
Fast om jag ska vara ärlig så skriver jag mest för My och Syster kosse skull.
Nöjda nu? ;)
 
Jag undrar om det bara är jag som inte ser det vackra med hösten.
Klart det är ju massa fina färger när solen skiner på träden.
Men är de verkligen vackert att se löven ruttna för att sen trilla av träden och dö?
Vackert är det att se träden få liv igen och slå ut och bli stora och gröna.
Det är vad jag kallar vackert, men var tid har sin tid bara jag som inte gillar hösten.
Men den kan vara ganska mysig också, krypa in i värmen och tända ljus o bara mysa.

Vad passar då bättre än att just denna tiden ha någon att mysa med?
När man äntligen hittat någon som man verkligen tycker om och trivs bra med.
En underbar känsla, som det var väldigt länge sen jag kände.
Och när man äntligen får uppleva den igen, så ska han åka och vara borta i sex månader. Men vem har sagt att livet ska vara lätt?

Så det blir inte mycket mys i höst och vinter för min del inte.
Istället kommer det vara en enorm längtan och saknad.
Kommer nog vara många jobbiga stunder, men det får gå.
Man ska väl vara glad att man träffat någon som man tycker om :)
Sen har jag ju alla mina underbara vänner att mysa, festa och ha skoj med :)
Så tiden kommer att gå snabbt och jag kommer att ha massor att göra.

Ikväll är det boxning, men det missar jag :(
Jävla skit att man har lyckats blivit förkyld nu också, hoppas det går över snabbt.
Tror det var festandet i lördags som gjorde att det bröt ut, men kul hade jag :)
Nä nu ska jag krypa ner i sängen igen och kolla på film!
Också får vi hoppas att jag orkar skriva snart igen ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa =o)

Krya på dig syrran!! Älskar dig, de vet du!! =o)

2008-10-14 @ 15:42:45
Postat av: My

Äääääntligeeen. :)

Hoppas du blir frisk snart.

och håll ut gumman. det kommer gå snabbare än du tror!

Puss!

Postat av: Emma K

jag kan mysa med dig :) kanske att vi ska se vår kleopatra film en dag !!! haha.. Krya på dig!!!

2008-10-14 @ 19:24:50
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback