Utgång eller inte?

Ahh jag har sån beslut ångest..
Jag mår ju bättre idag.
Vill ju ut det känns som det var så jäkla länge sen.
Men sen vill jag fan bli frisk!

Frågan är om de gör så stor skillnad om man går ut eller tar de lungt?
Det är den stora frågan det.

Nu har jag iallafall precis kommit hem från Nova.
Gick där en sväng med Natti och Ida.
Hittade en klänning och en skjorta =)
Alltid skoj, speciellt när man hittar en klänning. I love it!
Men det gör inte precis mig mindre party sugen.

Sen så körde vi och beställde mat och åkte hem till Ida och åt =)
Jättefin lägenhet, när man ser någons nya lya vill man verkligen bara flytta.

Nu är jag riktigt jävla trött, helt slut i huvudet.
Men det kan kanske bero på min förkylning och att jag vakna kl sju i morse.
Åter igen pga. av en näsa som är täppt med snor så det inte går att andas.

Därför är frågan om jag ska hålla mig till ost & vin kväll hos My eller följa med ut?
Ahhh, så jäkla svårt!

Nä, två alvedon på detta och lite vila så får vi helt enkelt se sen.
Men tror jag vilar ikväll också, känns som det lutar åt det.
Tråkigt nog men jag vill och ska bli av med denna sate till förkylning NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback