Snorets förbannelse

Igår kväll mådde jag ganska så bra, trodde jag kunde jobba idag.
Men icke, idag mår jag helt plötsligt sämre.
Hur man nu kan göra de eftersom man inte gjort något.

Som de ser ut nu så ska jag inte jobba imorgon.
Känns som helgen är förstörd.
Jag som hade sett fram emot födelsedagsfest med utgång.
Så som jag mår nu så blir det ingen utgång för mig :(
Min vanliga otur, så jävla tråkigt!

Är riktigt trött på att bara ligga och glo på film och tv nu.
Men man kan inte göra något annat, har inte orken till det iheller.
Känns typ som jag sovit hela denna dagen.

Får iallafall lite mer tid för mys nu innan han åker.
Men det är ju inte heller så kul när man inte mår bra.

Snorets förbannelse vilar nog över mig!
Försvinna vill de inte iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback