Över lugn fredag

Då var det äntligen fredag, dagen som man går och väntar på mitt i veckan!
Detta är en fredag kväll som jag tillbringar i min ensamhet.
Det bästa ikväll var mitt varma sköna bubbelbad :)

Men varför sitter jag bara hemma ikväll och inte gör något alls?
Jo, för 03.00 inatt så vakna jag och var helt igen korkad i snoken :(
Kunde verkligen inte andas, sen vakna jag, somna och vakna hela tiden.
När klockan sen ringde så mådde jag riktigt kass, så snooza och soman om.
Efter många snoozningar senare tog jag mig upp och tog en senare buss.

Vad hände då med min halsont, kunde ju knappt svälja igår så ont jag hade.
Jo, den var helt borta när jag vaknde så idag har jag inte alls ont i halsen.
Så de var som jag trodde att jag fått en reaktion av den nya nässprayn.
Därför våga jag inte använda mer nässpray.
Så jag har överlevt denna dagen med en helt igen täppt näsa,
som också har orsakat en jävulsk huvudvärk.
Var hos läkare och fick tabletter som jag ska ta istället för nässpray.

Därför ligger bara jag hemma och vilar idag och ser fram emot morgon dagen istället.
Då jag verkligen hoppas att jag mår bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback