Lördag?

Inte mycket till lördags gjädje.
Wihoo jag har börjat skriva blogg igen.
Men vad skriver jag om?
Jo, min förkylning och hur dåligt jag mår!
Haha, det låter inte som något intressant att läsa direkt.
Har ni verkligen saknat mitt blogg skrivande?

Är man sjukling och bara ligger hemma så gör man ju inget.
Då har man ju heller inget direkt att skriva om.
Och då har jag helt plötsligt börjat skriva blogg igen?
När jag har som minnst att skriva om.
Jag är nog ganska konstigt!

Fast lite lördags gjädje är de väl.
Även om det inte blir party för min del så får jag träffa tjejerna.
Det är ändå det som är det viktigaste, så får vi festa nästa helg istället.
Det blir jag och My ikväll, hon är också förkyld så vi ska sitta i ett hörn :)


Typ så här fast ikväll är vi snorungar
och inte lika mycket på topp


Sommar sommar sommar,
partyglädje och vi sitter på tåget till Malmö.


Mina flickor har blivit 20 :)
Minns än idag när dom börja i min klass som 6 åringar.
Jag har inte många barndomsminnen utan dom två.


Fast jag önskar att det sett ut så här för min del ikväll,  JAG VILL!
Men förkylningen, mitt huvud och min kropp säger något helt annat.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart jag har saknat ditt bloggande syster. Hoppas du får kul ikväll fast du inte e på topp... Puss!!

2008-10-18 @ 12:34:51
Postat av: My

Ja, riktiga snorungar e vad vi är!=)

Jag har saknat ditt bloggande. and you know it :)

Ses snart =D missed


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback