Fuck it

Förkylningen vill fan inte ge med sig asså.
Idag har jag haft en jävulsk halsont.
Jag vill inte vara förkyld, jag vill börja träna nu. Fuck it.

Dagen på jobb var och kändes ganska så stressig.
Men sen mådde jag inte helt bra i förmiddags så de kändes väl extar jobbigt.
Denna veckan har jag börjat kl 7 varje morgon.
Och det innebär att jag tar bussen 06.15 sjuuuk tidigt.
Men det är skönt att börja tidigt faktiskt så ska försöka fortsätta med det.

Idag äntligen blev min dator färdig som varit på lagning.
Åkte in efter jobb och hämta den.
När jag kom hem gick jag en runda med Malle :)
Såg framemot att komma hem och lägga mig med datorn i knäet.
MEN så blev de inte, öppnade lådan men tror ni det var min dator?
Nej, jag har fått någon annans dator.
Vilket innebär att jag måste ditt imorgon igen, fuck it.

Det var inte förrens igår som jag insåg att han verkligen åkt :(
Kändes riktigt tomt när jag skulle sova.

För övrigt så har jag börjat säga fuck it väldigt ofta.
Det bara kommer, jag vet inte varför jag säger det.
Men fuck it :)

Nu ska jag lägga mig och se på olskyldigt dömd.


Kommentarer
Postat av: My

haha det är rätt gumman. "ähh fuck it" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback