Freeeedag

Efterlängtade sköna fredag!

Igår så var de riktigt äckligt väder.. regn blåst och 1-2 plus grader!
Värre kan det fan inte bli asså.
Skulle tränat body pamp men jag ville inte ge mig ut när jag väl kommit hem.
Så jag körde mitt egna träningspass, tro de eller ej men blev helt slut.
Trodde inte jag kunde träna så duktigt så jag blev så slut själv :)

Idag så sluta jag kl ett och de var riktigt skönt.
Fikade med Teresia från jobb och gick en sväng i stan.
Var hemma vid 4-tiden sen gick jag och sola :)

Nu har Malle precis kört hem, vi har snackat skit och kollat på idol.
Vi satt här och gäspade ikapp, fy vad trött man är asså.
Men jag har gått upp halv 6 varje dag denna veckan så jag får vara trött.

Så jag ska faktiskt krypa ner nu.
Och ladda batterierna inför morgondagen då är de party party!
Kommer bli riktigt skoj att festa med nästan alla tjejerna imorgon :)

Ska bli skönt att vakna utvilda, inte bakfulll och äta en underbart god frukost, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback