Fredag men fortfarande sjuk

Som Natti sa när hon ringde mig innan: "du har sån jäkla otur"
Det är nog bara jag som har den oturen!
Och NU är helgen här och det är ingen större förbättring med mig :(
Ingen fredags känsla alls.

Jag vill verkligen med ut imorgon, men de kan jag titta mig i stjärnorna efter.
Förhoppningvis mår jag så pass bra imorgon så att jag iallafall får träffa tjejer.
Sånt här är så typiskt när man sett framemot något.
Jag som tänkte ha min nya klänning och allt.
Fast det kan jag kanske ha ändå.

Nu har jag precis kollat på sex and the city filmen.
Den var lika bra som första gången jag såg den, om inte bättre.
Riktigt bra är den!

Usch, jag får sån ångest när jag bara ligger hemma.
Och jag vet att vi har massor att göra på jobb.
Ingen träning eller något man blir helt avrubbad.
Men vad ska man göra? Man kan ju inte hjälpa att man blir sjuk.
Snart är det ny vecka och nya tag :)

Fast även om jag inte känner någon fredags känsla så är de ändå helg först!
Som jag ska försöka att njuta av även om jag mår dåligt.

Nu ska jag krypa ner i badet.
Sen blir det film och mys :)

Ha en trevlig fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: My

gumman, jag hoppas du kan följa med imorgon.

du och jag får sitta i ett eget hörn och snora hela kvällen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback