Dålig dag?

Egentligen inte men humöret på vissa kunde varit bättre.
Så hade man själv inte behövt bli så irriterad.
Andras humör ska fan inte behöva gå ut över en.
Brusa upp för ingenting, då borde man lära sig styra sitt humör.
Sånt gör mig lack, tänk lite så man inte förstör någon annans dag tack!

Men egentligen varför blir jag lack, de är bara att ta de med en klackspark.
Alla kan ju inte ha en bra dag och vara glad varje dag!
Men är man grinig bör man hålla käften!

Tur jag ska iväg på boxning snart så jag kan slå bort mina agretioner :)
Annars så vill jag mest ha helg nu!
Slutar nog ett på fredag vilket är riktigt skönt.
Ser framemot lördag, ska fira Mysan och Josse då :)

Nä nu ska jag byta om sen iväg på boxning!
 


Kommentarer
Postat av: Emma K

blir det inte utgång på fredag? jag ska ändå till slagt & vill gärna träffa syster :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback