Blä för förkylning

Jag hatar att vara förkyld!
Det var ändå ganska länge sen som jag var förkyld men nu har de verkliegn brytigt ut.
Huvudet är tungt som en medicinboll, näsan rinner och jag har ingen ork alls :(
Typiskt nu när man väl hade kommit igång med träningen och allt.
Men men... några dagars vila så är man på benen igen.

Riktigt tråkigt är det att gå hemma.
Det är såna här dagar man inser att man är glad att man faktiskt har ett jobb att gå till som man trivs på. Annars i veckorna hade man gjort vad som helst för en ledig dag, men då ska man vara frisk. Så man orkar och kan hitta på saker som man inte hinner göra annars i veckan.

Jag hoppas verkligen att jag blir frisk till helgen!

Jag var precis inne på H&M för jag skulle beställa nya tights.
Eftersom det är hål i röven på båda mina par nu så det kan behövas.
Jag hittade även ett träningslinne och ett par träningsbyxor.
Skitbra, så kommer det i nästa vecka då jag är frisk för att träna igen :)

Nä, om man skulle se lite sex and the city avsnitt kanske?

Kommentarer
Postat av: Emma K

Kul att syster har blivit bloggare igen, det kanske vi ska tacka din förkylning för :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback