Oplanerad helg

Ikväll så har jag inte gjort mycket.
Kollat på idol och städat garderoben lite, kul fredags nöje va? :)
Skulle mysa med Tina fina, men hon mådde inte bra :(

Rikitigt trött är jag, de tar på krafterna att gå upp halv 6 varje dag.
Så känns skönt att ha en lugn och skön helg framför sig.

Min helg är nästan helt oplanerad...
Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra, får helt enkelt se vad som dyker upp.
Söndag är de fars dag och då ska vi äta middag på sandskogens värdshus i Ystad :)

Nä man kanske skulle krypa ner och somna till en film?

Ska upp och träna spinning imorgon, vet inte hur jag ska orka.
Men jag lär ju vakna vid 7-8 tiden ändå för är så van vid att gå upp tidigt.
Så de kan va ganska skönt att komma upp och göra något av dagen.

                                  


Kommentarer
Postat av: Emma K

skönt med oplanerad helg. vi ses nog imorgon, jag är nog på gymmet när du spinner. kom in och säg hej, vet jaa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback