Minneslucka?

Jaha, då var det måndag igen sega måndag..
Jag sov hela natten från 19 tills klockan ringde halv 6 i morse.
Trodde att jag skulle vara utvilad när jag vakna men icke!

Men jag vakna 1 gång och de var för att jag drömde.
Jag drömde att jag förlorade min högra arm, sjukt läskigt var det.
Så 01.00 vakna jag i ett ryck och kände så jag hade min arm kvar.
Tack och lov så hade jag det så jag somna om igen :)
Cp dröm var det, men riktigt läskig.

Asså jag har aldrig haft minnesluckor efter jag festat.
Men när Natti skrev på msn att glöm nu inte att vi ska simma på onsdag.
Inget minne alls att vi bestämde de i lördgas, sjukt!

Jag var nog ganska full ändå, konstig kväll för de verkar som alla var de.
De flesta mådde även kass igår så jag vet ifan vad som hände men kul hade vi :)
Men frågan är om de var värt det så som jag mådde igår!?
Förstörde ju hela söndagen, men men man kan inte lyckas alltid.

Veckan känns mer eller mindre planerad.
Imorgon kommer jag hem sent.
Onsdag så ska jag ju tydligen simma med Natti :)
Torsdag träffa Emma och träna body pamp :)
Sen är de fredag :) Helgen är dock inte planerad men jag tror den bli lugn faktiskt.

Nä nu ska jag glo lite på tv sen sova :)

Bilder från helgen finns på pixboxen
emmaaa_.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback