Underbar natur

Igår så dammade jag av mina gamla inlines.
Bara åkte iväg i det fina vädret och det luktade verkligen sommar!
Det var verkligen en riktigt frihet att bara sussa iväg och snabbt gick det.
Var jäkligt länge sen jag åkte, men det satt i fortfarande :)
Det har verkligen blivit jättefint ute på bara några få dagar, grönt och härligt.
Jag åkte nog i drygt en timme sen åkte jag hem och gjorde men mycket god smoothie.

     

         

Mycket fint!

Sen på kvällen åt jag på puben med natti och Tina.
Sen hämtade vi upp Malle också blev det film hemma hos Tina.
Det har varit mycket för mig nu, men skönt att kunna sitta och snacka om det.
 Tack för allt stöd tjejer <3

Vi fotade även ett mycket långt pommes :)


Kommentarer
Postat av: Åsa =o)

Vilka mysiga bilder!! Det e så härligt ute nu!! Älskar dig syrran!!

2008-05-08 @ 16:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback