Stranden

Då har man varit på stranden för första gången i år :)
Jag, Natti och Mysan hade en kanon dag på stranden.
Det var verkligen riktigt härligt, det blåste lite men det gjorde faktiskt inget.
Vi badade inte men man hade lätt kunnat göra det för det var inte så kallt.
Men eftersom att det blåste lite små kallt så hoppade vi över det.
Där körde även runt en traktor som var ganska så störande.
Vi tror att dom skulle förlänga stranden som hade krympt väldigt mycket.
Underbar var det iallafall att vara på stranden och nu sitter man här lagom röd i facet ;)

   

                 

Eftersom det varit mycket för mig nu i veckan och jag behöver smälta vissa saker.
Så ska jag åka till Ystad ikväll, bara för att komma bort och koppla av lite.
Tror jag kommer hem på lördag igen och då får vi se vad vi hittar på för skoj.
Sen på söndag blir det förhoppningsvis stranden igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det till att  packa.
Ha de så bra så hörs vi snart igen!
 


Kommentarer
Postat av: My

Tack för idag hjärtat :) vila nu upp dig ordentligt i Ystad. ta hand om dig själv.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback