Söndag

Det blev ingen fotboll idag, min och Nattis shopping tur blev lite längre än planerat.
Hörde att det gick inte så bra för tjejerna, så de var ju tråkigt :(
Det är hårt med förlust efter förlust, men det är helt enkelt bara att ta nya tag!

Jag hittade iallafall lite smått och gott idag :)
Sen åkte vi hem till mig och kolla lite på Hipp hipp.
Sen blev det pizza och myskväll hemma hos Tina.
Vet knappt var denna dagen tog vägen, men fort gick den.

Nu sitter jag här helt pigg och vill inte sova.
Vill inte att det ska bli måndag, gillar inte måndagar.
Jag vill ha fredag idag så får väl sova.
Dansgalan på fredag ju wiihoo :)

Kan nästan redan känna fredag i blodet igen!

Nä, om man skulle sova kanske?
Godnatt på dig!

Kommentarer
Postat av: Åsa =o)

Tjabba!! Ska bli så jävla kul med dansgalan!! Lycka till på torsdag på matchen syrran. Love!!

2008-05-20 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback