Små stressig vecka

Denna veckan är verkligen lite små stressad.
Idag var det träning, det gick bra förutom att jag fick en lårkaka i slutet.
Fick våran målvakts knä på min lårmuskel så nu ska jag försöka sova med ett lindat lår.
Sen på torsdag så ska jag vara med på match och den är i Halmstad.
Åker från Lund 16.00 sen lär man komma hem sent som tusan och vara lagom trött.
Så imorgon blir det till att jobba in lite tid för hade tänkt gå lite tidigare på fredag med.
¨
Sen ska man välja vad man ska ha på sig i helgen med, får ta de som det kommer.
Jag fattar egentligen inte varför man alltid bryr sig så mycket.
En dansgala liksom :)

Ser fram emot helgen och hoppas på bra väder så man slipper frysa!

Godnatt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: natti

Snart dansgalan snäckan..Längtar..

Postat av: My

Du ska inte frysa. för vi ska dansa loss =)
ge mig Fredag nu typ :)

2008-05-21 @ 16:02:16
URL: http://myssel.blogg.se
Postat av: jonas

små stressig....småstressig menar du...sluta skriva isär!

2008-05-22 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback