Sliten

Det är bara förnamnet av vad jag är, det tar nog några dagar att återhämta sig.
Värst var det i morse, kände mig helt bakfull så det var riktigt hårt att gå upp.
Det kändes ungefär som att någon lagt mig ner på marken och stampat på mig :)
Tre koppar kaffe på jobb var vad som behövdes för att jag skulle kunna hålla ögonen öppna.
Ändå lyckades jag nicka till på eftermiddags fikan.
Riktigt tuff dag har det varit.

Nu början man även tänka tillbaka på allt som hände i helgen.
Ibland har ju minnet svikit lite och man kan bara garva när man får reda på vissa saker.
Även en del pinsamheter som man gjort men men det hör till :)

Jäklar vilken tur vi haft med vädret, sol hela helgen och idag har det regnat hela dagen.
Nu ser jag fotbollen, helt värdelös ju. Inga roliga som är med!
Nu ska jag krypa ner behöver verkligen sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback