Över medicinerad

Igår när jag legat och vilat så blev jag helt plötsligt jätteyr och mådde illa.
Mådde skit igår kväll, sen tog jag min medicin som vanligt innan jag gick och la mig.
Kunde inte alls sova, min andning var så tung och jag var så jäkla yr och skakade.
Somna och vaknade hela jäkla natten och imorse var det inte bättre.

Så har varit hos läkare hela förmiddagen.
Mina värden och allt var som de skulle,  men mitt hjärta slog extra slag.
Men det är pga. medicinen. Har fått alldelse för hög dos av astma medicin.
Dom vet ju inte ens om det är astma.
Jag mår inte alls bra, blir fortfarande yr och illamående.
 Så nu vill jag bara att medicinen ska gå ur kroppen.

Ska få tid till lungröntgen och pricktest nu.
Så de ska utreda vidare vad det är som orsakar mina andnings besvär.
Man blir helt orolig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback