klumpig

Idag har jag verkligen varit klumpfia nr 1.
Har varit helt flummig hela dagen på jobb också har jag lyckats skada mig hela tiden.
Stack mig på en kant, rev mig och tappade saker, riktigt jäkla klumpig var jag.
Annars har jag varit helt glad hela dagen på jobb, vet inte riktigt vad det är :)
Det är nog för att det är sommar och man har hela sommaren framför sig.
Sen kan jag fortfarande sitta och le och skratta över saker som hände i helgen :)
Nu tror jag nog att jag har återhämtat mig faktiskt.

Träningen var riktigt rolig idag, vi var skit lite folk vilket var tråkigt.
Men vi gjorde ändå en bra träning, synd bara att mitt knä inte höll hela träningen.
Fortfarande helt ont i det sen jag fick lårkakan för en vecka sen :(
Fast jag har ju inte direkt vilat det så jag får väl skylla mig själv.
Typiskt man ska skada sig när man äntligen är tillbaka.
Det är faktiskt riktigt härligt att vara tillbaka och kunna träna igen :)

Imorgon blir det Nova efter jobb med Natti :)
Och nu blir det bingen!


Kommentarer
Postat av: Natasha

Äntligen fredag gumman:)Längtar till ikväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback