Här med förklarar jag Päran som Emma

Fredags så blev det utgång med tejerna :)
Först så käkade vi mat på en grekisk restaurang i Lund, mycket gott var det!
Sen gick vi hem till Josse och började förfesta och körde vårt egna lilla kortspel.
Hittade på massa olika regler som man skulle göra innan man drack.
Det var sjukt svårt att komma ihåg alla olika regler, men fy fan vad mycket vi garvade :)
En regel var att man skulle säga här med förklarar vi Päran som Emma.
Eftersom jag vill ha bort mitt fula smeknamn, men det gick inte skitbra.
Tror att jag kommer ha de namnet även när jag är på ålderdomshem.
Efter en lyckad förfest med mycket skratt så tog vi taxi till Hipp.
Först beställde vi lite smått o gott i baren, sen blev det mycket dans :)
En lyckad kväll helt enkelt!

På lördagen blev det fotboll, herrarna hade hemma match.
Dom vann med 2-1 men det var väl ingen höjdar match direkt.
Sjukt kallt var det också, var tog sommaren vägen?
Fick gå hem till min syster och värma mig en stund efter matchen.
Sen så kom tjejerna till mig också grillade vi, älskar grillat det är så jäkla gott!
Sen blev det Uno och pin pam pet för hela slanten och massa skratt såklart.
Hade inte direkt några roliga spel, men vi gjorde det roligt av det.
Vid elva tiden så gapade alla i sömne sen blev det bingen :)


     
 

Tina och Natti försökte även visa på en bilden att soldusch inte är bra.
Det blir väldigt väldigt fläckigt så nu vet ni det :)

Idag så står shopping och fotboll på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback