Fotbollsträning

Jag säger bara en sak.
Sol,shorts, grönt gräs också träna fotboll.
Och äntligen utan andningsbesvär!

Det var tungt som tusan, men jag har ju inte varit med på jätte länge.
Så det vore ju konstigt om det inte var tungt, men det var kul.
Riktigt skönt att jag kunde vara med på hela träningen.
Nu är jag riktigt SLITEN.

Får hoppas att jag kommer upp ur sängen imorgon bitti.
Jag lär väl ha lagom skön träningsvärk :)

Nä nu blir det bingen.
Tor att jag kommer sova ganska så gott så sliten som jag är.

Sköt om er.

 image158

Kommentarer
Postat av: Åsa =o)

Vad skönt att du kan träna igen!! E så glad för din skull syrran. Love!

2008-05-13 @ 21:53:36
Postat av: My

Härligt o se dig i benskydd och fotbollskor igen :D Puss snäcks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback