För pigg för att sova

Börja inte städa garderoben mitt i veckan om du ska upp tidigt dagen efter!
Det tar en jäkla tid och man vill ju såklart bli färdig när man väl börjat.
Sen så blir man hungrig, och då måste man ju äta innan man går och lägger sig.
Jag kan inte sova på tom mage, är inte min mage nöjd så kan inte jag sova.
Så nu sitter jag här jättepigg och äter knäckemacka med ost.

Efter jobb idag så blev det lite shopping och fika med Alexander.
Jag hittade lite smått och gott men som vanligt inte de jag letade efter.
Nu är det vår igen, förra veckan var det ju rena högsommaren.
Men temperaturen är mer normal nu så klagar inte för man vill ju ha lite vår med :)

Nu var knäckemackorna slut och jag får väl tvinga mig i säng.
Men nu är iallafall min garderob städad och fin så nu kan man hitta i den igen :)
Fast det blev en sen kväll och jag kommer nog vara rätt så trött imorgon.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback