En solig och skön helg

Då var det väl dags att skriva lite om helgen.
Det var en helg som mest bestod av mycket sol och grillning :)
Först så hade jag två sköna dagar i ystad med mina föräldrar.
Älskar ystad det är en sån mysig stad, där växte jag upp på sommaren när jag var liten.
Så det blev två sköna dagar med mamma på stranden och god mat och avkoppling.
Precis vad jag behövde :)

Jag tog även årets första dopp i havet, 13 grader var det.
Fy fan vad kallt det var, men det var riktigt skönt sen när man kom upp.
Vem hade trott att man skulle ta årets första dopp i början av maj?

Vid 5 på lördagen åkte jag hem och då blev det grillning hemma hos mig
med Natti och Tina. Sen kom My också satt vi och drack lite vin och snackade skit.
Sen så tog vi bussen till Lund och sen vidare på 25 åres fest,
Efersom vi tog det lungt så var vi kanske inte jätte peppade, men vi hade ändå ganska kul.
Var hem vid 3-tiden, Natti sov här och det blev sängen direkt eftersom vi var så jäkla trötta.

På söndag morgon så vaknade vi ganska tidigt.
Ännu en underbar sommardag framför oss.
Så vi käkade frukost sen packade vi väskorna för att åka till Lomma.
Det blev en heldag på stranden och vi badade nog en 3-4 gånger, riktigt skönt var det.
Träffade faktiskt en hel del som man kände som la sig och snackade med oss.
Så med andra ord så var det en helt pefrekt dag.
Vid 4-tiden så kände vi oss lagom utslagan av solen så då åkte vi hem.

Hem till en efterlängtad dusch för att sen smörja in sig.
Man kände sig rätt så bränd och vi var riktigt jäkla trötta.
Sen blev det myskväll med glass hemma hos Tina :)

Det har helt enkelt varit en underbart skön helg med bästa tänkbara väder.
Och man har ju faktiskt fått lite färg så man känner sig lite brun nu :)
Inte ofta man kan göra det i maj, nu får man hoppas att man inte fjällar bort allting.

   

    
 
emmaaa_.pixbox.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback