En bild

Morning!
Det blev till att vara hemma idag också.
Sovit länge men är ändå sjukt trött, undrar när denna trötthet ska försvinna.
Fick tryck vid bröstet när jag skulle sova igår och fick även lite hjärtklappning.
Men nu när man vet vad det är så kan man slappna av så jag kunde sova.
Har inte sovit så här skönt som jag sov i natt på flera nätter.

Så det blir till att vila, vila och åter vila idag.
Kanske äta lite choklad ligga i badet eller städa garderoben som min chef så fint sa igår ;)
Fast jag tror att jag ska vara ute faktiskt i det fina vädre och få frisk luft.
Alla blir helt lacka på dalbys läkare, hur dom kan ha lekt med en 20 årings liv osv.
Men det är ju typ så. "vi ger henne lite astmamedicin så blir det nog bättre."
Undrar om dom har någon koll det är ju skrämmande hur läkare funkar idag!

Tog massor med bilder förra veckan ju.
Jag ser verkligen helt konstig ut på många av bilderna.
Men jag lyckades hitta en bild på mig som jag tyckte blev ganska bra.
Min kamera måste nog in på lagning, eller så får jag köpa en ny för alla bilder blir helt ljusa.

image128

Nu ska jag äta en grymt god frukost utomhus!
Hörs säkert sen sockergryn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback