Dansgalan 08

Jag vet knappt var jag ska börja...
Förfesten drog väl igång hemma hos Emelie vid 19-tiden.
En jäkla blandning med människor, riktigt trevligt var det.
Vi kom väl till dansgalan vid halv 11. Gick och sjöng hela vägen dit :)
Sen träffa man massa som man kände och vi dansade som aldrig förr.
Dans dans dans i massor var det!
Mina fötter var totalt ner trampade sen så jag kunde knappt gå.

Blev av med alla tjejerna så det blev en hamburgare för min del sen så ringde Josse.
"var är du? Jag vill på efterfest skrek hon"
Det slutade med att vi två och halva herrlaget vandrade hem till mig.
Vilket tog väldigt långt tid för det var så kallt och mina fötter värkte så jäkla mycket.
Det var en i Herrlaget som är ny som trodde vi var i Dalby när vi var hemma hos mig :)
En väldigt flummig efterfest, vi satt typ mest och snacka och så blev det lite kortspelande.
Sen så somnade alla lite här och där.

Klockan 8 på lördag morgon var vissa väldigt pigga och börja rota bland mina gamla skivor.
Och spelade massa gamla låtar, så sen gick det inte att sova mera.
Det var mycket man fick sova den natten!
Sen kom det en annan från herrlaget och dom började dricka öl.
Hur fan man nu pallar starta dagen med en öl när man är bakfull de är frågan.

Sen begav vi hos till Pream för att käka frukost.
Hämtade våra saker hos Emelie också träffa vi Malle,Natti o Tina.
Natti hängde med oss hem sen, för hon skulle sova här.
Vi blev sjukt sega när vi satt oss i soffan men sen var det till att gå in duschen.
Skulle kolla på modevisning i byn sen så tog vi en fika.
Riktigt härlig dag faktikst, önskar att alla dagar var så härliga.

Sen så kl 4 så satte jag,natti och Josse oss ute på min terrass och tog vars ett glas vin.
Snackde massa skit och garvade hela tiden så det blev nog en 4 glas vin och sen tog vi 2 shotar.
Jag och Josse skulle ju servera kl 18 så då tog vi vars en cider och begav oss till romele.
Vi var allt annat än nyktra  men det vara bara på med matchtröjan och servera.
Haha, det ver den roligaste serveringen genom alla mina år :)

Halv 9 var vi färdiga och då var det snabba ryck hem till mig och bytta om och fixa sig.
Natti, Tina och Petra var redan här och förfestade.
Jag och Josse hade ju druckit mer inne på dansgalan så det var segt att fixa sig.
Inte varje dag man redan är full när man sminkar sig :D

Vid halv 10 så begav vi oss till Romelevallen för att förfesta med herrarna :)
Även på denna förfesten hade jag riktigt kul.
Sen var det dags för dansgalan ännu en kväll :)
Hade kul även denna kvällen men jag måste säga att jag hade roligare där på fredagen.

Och även denna kvällen slutade det med efterfest hemma hos mig.
Jäkla blandning med människor, gamla som unga.
Denna efterfesten höll på lite längre, sjukt ball!
Vid 4-5 tiden gick några hem och några hade deckat och resten fixade sig en sovplats.

Vid 10-tiden vaknade jag på söndag morgon av att det är full städning där nere.
Tina och Josse städade, och lagade taco så det var bara att gå ner och sätta sig och äta :)
Dom sa att dom skulle städa, men jag trodde inte riktigt på dom faktikst.
Riktigt underbar var det och taco till frukost satt riktigt fint.

Vid 12-tiden var det bara jag och Natti kvar så satte vi på en film.
Sjukt sega var vi, höll på att somna flera gånger.
Sen gick vi till puben och käkade kababtallrik, den satt där den skulle!
Vi var så trötta så vi garvade åt allting :)

Sen var det till att städa det sista och sen så kom mina föräldrar och min syster hem.
Då var det till att fira morsdag, marängsviss med svenska jordgubbar. MUMS!
Sen orkade jag knappt hålla ögonen öppna så vid 9 blev det sängen för min del.

Det har varit en riktigt höjdar helg, jag har verkligen haft kul hela helgen igenom :D
Mitt hem har varit som ett hotell, fattar inte hur de kunde bli så men de var skoj.

emmaaa_.pixbox.se

Det finns massor med bilder!


Kommentarer
Postat av: My

tack för ännu en kanon dansgalehelg :)
du är bäst.
Puss

Postat av: Anonym

Tack for infon hjartat! Synd att jag inte var dar for att vara emd pa denna underbara dansgala, hoppas att du festade redigt for mig med =) FH sviker aldrig? Inga skandaler? Vill ju h;ra om allt ;) By the way sydafrika ar helt underbart!!! Idag har jag bl.a. klappat en halvvild geopard, sooot=) Ta hand om dig sa ses vi nar ja ar himma! PUSSSS

2008-05-30 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback