Äntligen sömn

Godmorgon!
I natt kunde jag iallafall sova, det tog lite tid men jag til slut somnade jag.
Sov lite oroligt i natt med, men mycket bättre än vad det var igår.
Jag mår inte illa längre och är inte så yr men kan känna lite yrsel ibland.
Min andning är fucked up, emellanåt känner jag inget sen kan den bli tung helt plötsligt.
JAG VILL INTE HA DET SÅ HÄR!

Ikväll så ska jag ju ha alla tjejerna hemma hos mig.
Vilket jag igår hade tankar på att ställa in.
Men vad kan bli bättre än att ha alla tjejerna hemma hos mig?

Dom fick redan mig på bättre humör igår <3
När vi först käkade pizza på puben sen såg herrarnas match.
Sen satt vi hemma hos mig ett tag och snacka skit.


Nu ska jag gå upp och äta frukost.
Riktigt skönt är det att kunna äta igen utan att må illa.
Får hoppas jag mår bra hela dagen men det blir till att ta det lungt ikväll.


 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt att du mår bättre!! Ta de lugnt ikväll. Älskar dig syrran. Kram.

2008-05-03 @ 10:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback