Wiihoo långledigt

Då var det äntligen torsdag och man är långledig, riktigt härligt!
Solen skiner och humöret är på topp :)

Veckan som gått gick väldigt snabbt.
Shit, jag har blivit värdelös på att skriva blogg!
Måste skärpa mig.

I tisdags var det fotbollsträning, riktigt varmt var det att träna.
Men vi hade en riktigt tuff träning, så mycket som vi sprang har jag inte sprungit på ett halv år.
Det känds kan jag säga, och det blev nog tyvärr lite för mycket för mig.
Men men, nya tag nästa vecka :)

Igår så färgade jag hårt och klippte topparna hos Josse.
Sen så åt vi på Fellinis uteserverning också tog vi ett glas vin.
Jag älskar att bara sitt aå uteserveringar och snacka skit :)

Sen idag så har det varit en kort dag på jobb, riktigt skönt!
Sen blev det Fellini igen, jag och Petra käkade lunchbufffe i solen :)

Snart kommer Tina och Natti också ska vi grilla.
Sen kommer nästa alla mina andra tjejer också blir det lite förfest sen Herkules :)

Det kan inte bli annat än en riktigt rolig kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback