Vill ta studenten igen

Efter jobb idag så blev det stan med Natti :)
Först så tittade vi på alla glada studenter som åkte runt där inne.
Idag är det 2 år sen man själv tog studenten, men det känns som evigheter sen.
Vill verkligen ta den igen, man var så himla lycklig den dagen.
Men det är bara att inse att man inte kommer få uppleva det igen.
Också får man glädjas åt dom som tar den nu :)

Sen så käkade vi laxpasta på Fellini, sjukt gott men väldigt märktigt.
Blev även en sväng i stan, lyckades fynda en tröja på MQs rea, alltid något :)
Efter den korta shoppingen tog vi en glass och snackade skit.

Nu ska jag sova, sa jag skulle lägga mig TIDIGT idag.
Men så blir det aldrig, jag är trött på dagen på jobb men inte på kvällen.
Helt tokigt är vad det är men nu ska jag sova :)


Kommentarer
Postat av: Emma K

Tur att syster har börjat blogga igen. Du får såklart komma och hälsa på mig när du vill. Säg en dag & en tid, så får jag hålla mig hemma då!!!!! PUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback