Väl planerad vecka

Idag så käkade jag middag hos min syster sen så var det träning :)
Kändes ganska kul att träna, var ju ett tag sen nu igen.
Men de gick bra så det var skönt.

Imorgon så är det först jobb sen så ska jag möta upp Natti i stan.
Handla det sista på systemet och kolla en sista gång efter en klänning till mig.
Vill ha en klänning till midsommar men jag har jättesvårt för att hitta klänningar.
Sen ska vi hem till mig och grilla, är riktigt sugen på grillat så det ska bli smaskens!
Sen så kommer tjejerna också så ska vi se matchen :)

På torsdag så är det sillafesten och det brukar ju alltid gå vilt till.
Det är en fest för veberöds dam och herrlag som inte liknar någon annan fest.
Jag ska ta det lungt med drickan i år för jag vill inte vara bakfull på midsommar.
Har verkligen varit det varje år, men det har alltid gått bra..
Man levar bara en gång som jag brukar säga.

Fredag så är det midsommar och den ska firas i Karaby som förra året.
Midsommarmat, sång, ölbrännboll,dans kring midsommarstång, bad, vollyboll.
En riktigt midsommar helt enkelt med massa aktiviketer :)
Håll tummarna för fint väder!

På midsommardag så har vi ju börjat med en liten tradition hemma hos mig.
Förra året så var det skumpa och en stor skål för singel livet.
Det var en mycket rolig kväll och vi sa att vi skulle ha samma singelkväll nästa år.
Men vi får dock se hur slitna vi är, vet iallafall att det blir tårta som Natti ska fixa, wiho ;)
Vi får se om det blir skumpa eller en lugn kväll det återstår att se hur sliten man är.

Söndagen blir de nog till att VILA.

Och nu ska jag krypa till kojs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback