Urusel bloggare

Hur gick det med att jag skulle skärpa mig med bloggandet?
Inte skitbra kan jag säga, känns tråkigt nog som att jag inte har tiden till att skriva.
Det är sommar nu och man är knappt hemma känns det som.

Men jag får väl berätta lite kortfattat om helgen som varit.
Det var en grymt härlig långhelg med kanonfint väder :)
I torsdags så var ju tjejerna här och det blev grillning och sen förfest.
Mycket trevligt var det och det blev massa sång faktiskt.
Sen blev det utgång i Malmö och jag o Natti sa nog hejdå minst 3 gånger ;)
Kändes som vi hade druckit ett glas för mkt men vi åkte ändå hem med alla sen.
Och dagen efter hade vi väldigt roligt åt att vi sagt hejdå ett antal gånger.
Bilder finns:
emmaaa_.pixbox.se

Sen på fredagen så sov jag och Natti till kl 13.
Vi var helt utslagna så det var skönt att sova ut lite.
En slapp dag också blev det bad med Madde o Mysan :)
Kvällen tillbringade jag med Tina och Josse, det var en nykter och lugn kväll.
Vi besökte en förfest i Malmö också blev det en pizza på Lilla Torg.

Lördagen så badade jag och Natti på Sandbybadet.
Eftersom Natti tjatat så mkt om att vi ska bada i pool så blev det äntligen av :)
"åhh, varför känner vi ingen som har pool"  Har hon sagt ett antal gånger ;)
På kvällen blev det grillning här igen sen blev det fest hos Niclas i Genarp.
Det var helt okej, skoj att träffa alla men det var väl ingen höjdarfest.

Söndagen tillbringade vi på stranden!
Och på kvällen så blev det som vanligt filmkväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback