Midsommarhelgen

Ja, då var midsommarhelgen också över.
Tiden går verkligen jättesnabbt, men tiden går ju snabbt när man har roligt.
Bara idag så känns det som det var helt länge sedan som det var midsommar.
Konstigt att man kan känna så, men det är verkligen så varje helg.
Allt man gör känns som det var länge sen när det vara gått 2 dagar.

I torsdags var det först match, vi förtjäna att vinna fy vilken otur vi har :(
Men det är bara att ta nya tag efter sommaruppehållet.
Sen var det ju då sillafesten, som var något sen i år och börja inte förrens kl 22.
Herrarna hade redan käkat men det fanns som tur var mat kvar till oss :)

Det blev mycket sång och snaps.
"kan linkan kan linkan kan linkan dricka sprit"
Vaif är laget också självklart Majalisa.
Alltid lika lyckat och roligt :)

Jag blev i lurad en apsint och jag kan säga att den steg rakt upp i huvudet.
Så det dröjde inte länge innan jag var ganska så lagom på lyret om inte lite för mycket.
Det var nog den lugnaste sillafesten som jag varit på, det var ingen som dansa på bordet ens. Men det beror nog på att den började så sent och slutade tidigt pga. att någon som bor nära klagade.
Sen blev det efterfest hemma hos mig, som innehöll mycket dans och sång :)
Så jag hade ändå en riktigt rolig kväll.

På midsommarafton vaknade jag med en jäkla huvudvärk.
Men det var bara att stiga upp och börja packa sen hämtade Natti mig.
Så åkte vi och käka kebab och sen hem till Natti o fixa maten och göra oss i ordning.
Vi var inte jätte peppade någon av oss, det åskade och öste ner.
Sen körde vi o hämtade upp Josse, sen taxi till Karaby där brännbollen var i full gång.
God mat, sång och trevligt sällskap precis som en midsommar ska vara :)
Det var inte min roligaste midsommar men vi gjorde det bästa av det hela.
Sen vid 1-tiden så blev jag o Natti bad sugna :)
Bada nog i 1 timme sen blev det taxi hem till Josse.

Det var riktigt skönt at sova ut, sen gick vi och handla frukost.
Vi satt och snacka och skratta väldigt väldigt väldigt länge :)
sen gjorde Josse sig i ordning sen körde vi hem till Natti.
Där hon duschade sen hit här där jag duschade sen skulle vi laga mat.
Tråkigt nog så började jag må dåligt, så josse o Natti lagade mat så jag kunde vila.
Tack änglar <3

Tyvärr så mådde jag inte mkt bättre, kunde knappt äta mådde bara illa.
Men efter ett tag så blev de bätter så jag bestämde mig för att åka med ändå.
Josse o Natti var riktigt på lyret medans jag var nykter, Erika kom och hämtade oss.
Sen körde utanför Sjöbo där Madde o hennes pojkväns kompisar hade förfest.
Sen skulle vi till Eket, vilken flopp medelåldern där var nog 16.
Fast det var ju 18 års gräns så dom var nog 18.
Men fy fan, har aldrig sätt så många dräg på en och samma ställe.

Hade inte alls kul där, sen fick jag ont i magen så Erika kom o hämta :)
Natti var jättefull så hon åkt med hon också ;)
Hem och sova :)

Söndagn tillbringade jag med Natti i min säng.
Såg vänner nästan hela dagen och på kvällen blev det film :)

Bilder hittar du på emmaaa_.pixbox.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback