Lugn fredag

Ja då var det fredag igen, ljuvliga fredag :)
Det har varit en lugn sådan, efter jobb gick jag en sväng i stan.
Sen hem fixa lite käk och sen tog jag en lång dusch!

Första fredagen på väldigt länge som jag inte har stressat hem för att sen iväg.
Har alltid kommit hem in i duschen fixat mig sen utgång.
Men inte idag och det var faktiskt riktigt skönt :)

Emelie o Natti har varit här och kollat på film.
På smällen
Har sett sen innan den är riktig ball.
Vi snackade dock mest :)

Nu ser jag framemot att gå och lägga mig.
Bara tanken på att klockan inte ringer imorgon är UNDERBAR!
Jag ska sova riktigt länge imorgon och det ska bli så grymt jävla skönt.
Bara för de så kommer jag säkert att vakna klockan 8.
Det förvånar mig inte ett smack om jag gör det.

Will see will see.
Sov gott sockertopps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback