KB

Singelkväll blev det, men inte så lyckad som jag hoppats på.
Jätte trevligt hade vi hemma hos Natti.
Vi satt bara och snackade massa skit och drack vin. 
Sitter man bara ner och snackar och dricker så känner man inte hur full man är.
Men sen när man reser sig upp och ska gå så känner man det.
Så vi blev ganska så bra i gasen alla tre faktiskt!

Taxi till KB, har inte varit där på ett år.
Gillar inte det stället så mycket hatar musiken.
Men igår så tänkte jag faktiskt ge det en chans, för har ändå haft kul där.
Och jag insåg att till KB går nog malmös snyggaste killar.
Men jag hatar musiken, kan verkligen inte dansa till den.
Kände inte igen en ända låt, och man vill ändå kunna sjunga till.
Om KB ändrat musiken så hade det helt klart varit ett av Malmös bästa uteställen.

Blev tidig hemfärd, Natti hade ont i magen och lova åka med henne.
Hade ju inte jättekul på KB så de var skönt att komma hem.

Ikväll så blir det middag på puben med Natti och Ida :)
Sen ska vi se finalen hemma hos mig.
Heja Spanien!


Kommentarer
Postat av: Natti

Lite dålig uppdatering snäckan;) Ses ikväll<3 pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback