Helgen

I fredags så var det ju avskedsfest för Tina.
Och det var en mycket rolig kväll god mat och härlig stämning.
Taxin in ska vi inte tala om, jag fick ett jäkla utbrott på taxichauffören, helt störd var han.
Denna kvällen hade jag kort temperament för blev riktigt lack på honom.
Sen hade jag blivit lack innan under kvällen med, så kan de va ibland, haha!
På slagt var det inte skitkul så blev hemfärd ganska tidigt.
Eftersom vi var ganska så trötta och Natti hade ont i magen.
Skönt att komma hem tidigt och sova ut  :)

I lördags så hade vi femkamp med laget, mitt lag vann :D
Sen så käkade vi pizza och såg matchen i klubbstugan.
Jäkla match fy vad arg jag blev, mer otur kan man ju inte ha!
Men det var bara att släppa det och sätta igång och förfesta.
Eftersom vi skulle på cowboysfest sen så blev det till att bytta om till cowboy :)
Hatar att vara utklädd men det var faktikst skoj och vi lyckades ganka bra.
Sen blev det förfest med kortspel och massor med skratt :)

Sen bar det av till Humlamaden där cowboy festen var.
Där var helt okej, det var ganska kallt men ändå skoj.
Men sen så lockade utgång en hel del så det blev slagt ikväll igen.
Josse körde och hon o jag var på slagt och såg ut som cowboys.
Vi lämade dock hatten i bilen ;)

Kändes lite konstigt att dansa i cowboystövlar inte varje dag men det var skoj.
Var en del som kommenterade min klädsel faktiskt :)
Hade mycket roligare där i lördags än vad jag hade i fredags så de var skoj.
Massa dansande sen blev det hemfärd vid halv 4 och inom max på hem vägen.

Det finns massor med bilder
emmaaa_.pixbox.se

Idag så kolla jag o Natti på vänner sen blev det fotboll.
Herrarna vann med 2-0 :)

Ännu en rolig helg har passerat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback