Årets varmaste dag

Då var det måndag och ännu en gång kan man sitta på jobb och le och skratta åt helgen :)
Finns så mycket kul som hände i helgen som man kan tänka tillbaka på.
Annars så har det varit riktigt segt att jobba idag, sitta instängd när det är så fint väder ute.
Riktigt varmt har vi haft på jobb idag med, sjukt jobbigt!

Efter jobb så blev jag sjukt sugen på köttfärssås, var riktigt länge sen som jag gjorde det.
Natti kom när jag satt och käkade. Hon fatta inte hur jag palla :)
Äckligt att laga mat i denna värmen, men det blev riktigt gott !

Sen så gick vi och köpte glass och gick en promenix :)
Sen så satt vi mest och snacka om helgen, och planera inför nästa.
Vi är nog inte helt normala, men jag gillar det :)

Nu fattar jag inte ens vad jag gör uppe, har sovit sjukt lite helgen.
Och det var riktig kämpigt att gå upp i morse.
Men jag är inte trött alls om kvällarna längre,  vilket är ganksa skumt.

Men jag får väl tvinga mig själv i säng nu antar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback