Ännu en riktigt rolig helg :)

Jag ska försöka att fatta mig kort...
Förra helgen var riktigt rolig men denna var minst lika rolig om inte roligare.
Som jag och Natti sa att efter dansgalan då är de fest fredag och lördag som gäller :)
Det är liksom då det startar, haha!

I fredags var jag sjukt trött när jag kom hem från jobb, men jag ställde klockan på 30 min också somnade jag och det var rikrigt bra att göra så kan jag säga. Blev faktiskt pigg av det och sen så blev det en plankstek på puben med Natti och sen såg vi när herrana spelade match. Tyvärr så blev det förlust men det var en bra match!
Sen så gick vi hem till mig och fixade oss, drack lite vin och shootade.
Lugn och stillsam förfest med massa skitsnack för att sen åka in till Lund, som dom flesta redan hört vid detta laget så skulle vi ha en lugn utgång på Herkules. Men det slutade med tequila race i baren och efter det blev det sång i baren så att barntendern fick be oss att lugna oss lite. Halv 2 gick vi från Herkules för att gå vidare på efterfest, den lugna kvällen blev alltså långt ifrån lugn för vi var duktigt bra på det båda två :)
Riktigt kul hade vi iallafall :D

Lördag morgon blev det frukost på espresso house, riktigt gott var det!
Sen så gick vi även och köpte oss ett par skor eftersom ingen av oss pallade gå i våra partypumps på morgonen :)
Vi hade båda två sjukt ont i fötterna så ett par flipp flopp för 39 kr satt riktigt jäkla fint.
På bussen hem så träffade vi Tobbe T "nääämeen oooj" så det blev en hel del skratt och alla på bussen vände sig om ett antal gånger när jag garvade. "joooodå så att"  Massa kul saker sades iallafall. Hemma hos mig så deckade vi i min säng till en film, sjukt slitna var vi efter gårdagen så det var skönt att vila upp sig lite.

Vid 5-tiden så åkte och hämtade vi Tina också åkte vi hem till Natti och fixade oss. Käkade sjukt god mat med Nattis familj, grillade räkor och sen lax :D Riktigt gott var det och det blev mycket snack och massa skratt. Sen så tog vi taxi till Dalby där förfesten var i full gång hemma hos Stefan. Riktigt trevlig förfest måste jag säga men det blev nog lite för mkt dricka för dom flesta ;) Ännu en kväll lyckades vi alltså :)
Sen blev det taxi till Mazarin, även denna kvällen blev det tequila i baren.
Vi ställde även upp på en jäkla fotografering där vi så fint fick bilden utskriven och allt.
Har inte riktigt någon tidsuppfattning men efter ett tag så skrek alla att vi skulle dra till slagt, jag var helt inne i dansandet men helt plötligt satt jag i en taxi till slagt.
Där det blev en pölse sen blev det massa dansande, minns inte så mycket mer än att vi dansade en jäkla massa så det finns inte så mkt mer att säga, vid halv 4 så orkade inte fötterna mer så då blev de hemfärd.
Vi åkte med en himla trevlig taxichaufför, han sa verkligen "ska bli chefen" efter varje mening när man sagt vart han skulle svänga. När vi kom hem så slocknade jag direkt.

På söndag så vaknade vi vid 10-tiden och sen så kom Stefan och Krille och hämtade oss.
Så det blev stranden hela dagen, vilket var ganska så kämpigt faktiskt.
Denna värmen och att vara bakfull gick inte direkt hand i hand.
Vi mådde sådär lagom bra, och det var svin kallt i vattnet.
Men det var ändå helt okej dom stunderna som man mådde bra :)

Sen så blev vi avlämnade hemma hos Natti där jag somnade medans hon duscha.
Och sen så åkte vi hem till mig och det blev kebab på puben.
Snacka om att vi har blivit stamisar där.
Sen så blev det filmkväll hemma hos mig :)

Jag är inte så bra på att fatta mig kort, märkte jag visst nu.
Men kort och gott så var det en sjukt rolig helg!


Kommentarer
Postat av: Natti

Jaa det var verkligen en toppen helg..:) Längtar till torsdag;)haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback