Ystad

Nej, vädret blev inte mycket bättre...
Och jag insåg att om jag inte gör något nu så kommer jag bli liggandes i sängen idag.
Sjukt seg var jag, men jag gick upp packa väskan och åkte till Ystad så nu är jag här :)

Ringde mamma innan jag åkte och då var hon på stranden.
Hemma var de molnigt och när jag gick ut så regna det.
Sjukt att det kan skilja så mycket egentligen.

Men när jag anlände i ystad så var det ganska så molnigt här med.
Så jag gick och käkade på Maltes mackor, världens godaste macka!
Det finns verkligen ingen annan macka som slår den, så jäkla god.

Ystad är verkligen min favorit stad, tycker här är jättemysigt.
Nyss så sprack det upp så nu är det soligt och fint här :)
Och nu ska vi grilla så det passar perfekt.
Sen så ska jag nog gå en lång strandpromenad :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback