Vill ha semester nu

Idag så blev det center syd med Natti efter jobb :)
Det blev inte så mycket re fynd men hittade ändå lite.
Två linne och ett par vita höga shorts också en tröja som jag letat efter jättelänge :)
Så det var riktigt bra faktikst.

Nu har verkligen nedräkningen till semestern börjat.
Jag ver att man ska inte längta, men vill bara vara ledig nu.
Så vi kan åka, ihhh vill åka nu så det är svårt att låta bli att längta.
Sen vill jag bara vara hemma och vara LEDIG!
Men först är det två veckors jobb till att avklara, men det går fort.

På lördag så ska vi åka till Åhus, ska bli skönt att komma bort lite.
Det är iofs bara två dagar men ändå, hoppas på fint väder nu så man kan sola.
Tjejerna ska ju spela i turneringen, så ska heja på dom!
Jag står över själv för har ont i min häl och nu håller jag även på att bli förkyld :(
Hade säkert varit skoj att vara med och spela, men är nog bäst om jag hoppar.

Så imorgon ska jag nog inte göra så mycket mer än packa.
Blir en lugn kväll iallafall.
Nu ska jag sova!
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback