Vill bara ha fredag nu!

Helgen blev det Herkules för hela slanten.
Hamnade där både i fredags och i lördags,
så det blev en helg i Lund och det har nog aldrig hänt tidigare.
Fredags var vi först hos Petra och satt o snacka skit.
Sen i Lördags så hade jag o Tina sladdfest hemma hos mig.
Tömde alla våra sladdar som vi hade i "våra barskåp"
Sen förfest i Lund hos Mackan.

Söndags var en riktigt seg dag, gud vad trött jag var.
Var en sväng på burlövscenter med Natti.
Sen gjorde jag inte mkt mer den dagen.

Och nu vill jag bara ha fredag!
3 dagar kvar att jobba sen har jag semester.
Väldigt efterlängtat!



Kommentarer
Postat av: emma k

jag har också denna veckan kvar, sen, semester. Fy vad skönt. mitt livs fösta riktig semester :) Syster får titta förbi en dag under semestern. PUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback