Utgång på G

Det blev faktiskt sol.
Så det blev stranden hela dagen :)
I ystad var det blå himmel men det var det ingen annan stanns.
Josse, Natti och Ida kom också till ystad, så vi har haft en skön dag på stranden.
Det var lite blåsigt men ändå skönt, men vi badade inte för de va svinkallt.
Men lite färg fick man iallafall, känner mig lite bränd i ansiktet.

Sen så har jag börjat packa lite, eller lägga fram vad jag ska ha med mig.
Hatar att packa, tar alltid alltid med mig för mycket!
Så tänkte att det är bäst att börja i tid.

Och nu sitter jag här svin hungrig och väntar på att Josse ska ringa.
Så vi kan beställa mat och börja dricka vin.
Sen så blir de en drink i Lund eller två  :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback