Stranden eller stan?

Den 23 juli och idag firar vi Emma.
Namnsdag idag alltså, trevligt!



Synd att jag inte kunde fått klar sol på min namnsdag men icke.
Även idag är det molnigt, men det är ändå bättre än vad det var igår.
Så jag hoppas på att det blir bättre, så man kan få en skön dag på stranden.
Hade varit skönt att kunna sola lite nu, så man slipper komma helt blek till Rhodos.
Men vädret går ju tyvärr inte att göra något åt,
men vi lär ju få sol i nästa vecka iallafall  wiiehoo!

Både idag och igår så lovade dom ju för tusan fint väder.
Var länge sen jag lärde mig att man inte ska lite på vad dom säger om vädret.
Man får  bara förhoppningar och sen blir man besviken när de inte är fint.

Så nu vet jag inte om det blir stan eller stranden.
Med tanke på att det gått en del pengar nu till resan så borde jag inte åka in till stan.
Men jag kan inte lägga mig på stranden om de inte är soligt ju.
Verkar lite som att solen kommer mer och mer nu faktiskt :)

Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback