Semesterfeber!

Ja, det kan man verkligen säga att jag har haft denna veckan.
En dag kvar, så ofatbart skönt är vad det är :D
Jag hade verkligen inte orkat en vecka till!

Denne veckan har jag varit helt slut när jag kommit hem.
Inte haft ork till något, fått gå upp helt tidigt och duscha för att jag ska vakna.
Känner väl helt enkelt att ledigheten närmar sig så man orkar inte.
Detta kallas semesterfeber, som min kära syster Kosse så fint kallade de igår ;)

Wihoo, vad skönt det ska bli med semester.
Säger som Malle nyss sa, att hon kommer studsa ut ifrån jobb imorgon.
Och det kommer fan ta mig jag också att göra!

Nä, nu ska jag byta om sen ska jag till Sjöbomarknad.
Ska äta langos, har längtat efter de hela dagen.
Så det ska bli riktigt gott!

Tjaooo!


Kommentarer
Postat av: Emma K

Hihi, självklart är det semesterfeber. Det har jag med. Endast 9 timmar & 10 min kvar, dock tror jag att jag går fyra så det blir 8 timmar & 40 minuter. Wiiie. Langos är gott, jag vill ha! PUSSS syster.

Postat av: My

Så börjar du din semester när jag slutar min. attsingen! får se till att ses ändå!

Saknar dii!

Pussis

2008-07-18 @ 12:11:17
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback