Segare än segast

Ja, det kan man lungt säga att vi var ikväll.
Blev mat vid 9-tiden och sen så skulle vi ta bussen in över elva.
Men så blev det inte, för den missade vi.
Såna knastar vi är, men vi gick hem igen och drack lite mer vin.

Så kan det gå.
Men vi fick ändå en trevlig kväll :)
Kanske satsar på utgång imorgon istället.
Nu har jag precis gått hem från Josse.
De är inte så långt men kändes som en evighet när man gick ensam i mörkret.

Och jag är väldigt trött, men sängen lockar knappt.
Var ju så laddad för lite partaj så inte alls sugen på att gå och lägga mig.
Specillt inte nu efter man druckit några glas vin.
Men jag är jättetött mina ögon går nästan i kors.
Så jag somnar nog direkt när jag lägger huvudet på kudden.

Det ska bli skönt med sömn :)
Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback