Rhodos nästa :)

Igår så fixade vi det sista, växlade och handlade det sista :)
Sen så badade vi på sandtaget, för vi orka inte åka till stranden!
På kvällen grilla vi och hade filmkväll hemma hos mig.

Vakna i morse med en nervös känsla i magen ihhh :)
Snart åker vi, och nu har jag precis packat klart.
Mest rädd att jag har glömt något men har kontrollerat flera gånger nu.
Så allt ska vara med.

Nu är jag riktigt varm och vill bara till stranden.
Sen så åker jag till Natti också ska vi på grillfest i Hardeberga ikväll.
Får bli en lugn och tidig kväll eftersom vi ska vara på sturup 06.00 imorgon.

Så nu är jag redo för en vecka på Rhodos.
Ska bli så jäkla kul :)

Ha de så bra för de tänker jag ha.
Vi hörs igen den 4/8!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback