Resan bokad :)

Första dagen på semestern, känns typ som de varit långhelg.
Jag tror inte riktigt på att jag har semester faktikst.
Men man börjar väl inse det nu :)

Idag så bokade vi äntligen resa, så på söndag åker vi till Rhodos :)
Känns helt overkligt, men det ska bli riktigt skönt att komma iväg.
Men ska försöka låta bli att längta tills söndag, men de är svårt.

Det blev en heldag med Josse och Natti!
Först var vi i Malmö för att jaga resa också käka vi lunch.
Sen blev det en sväng på Nova med Lotta, och sen fika på de :)
Sen hem till josse där vi la oss i soffan och kollade på film.
Sen käkade vi tacos, planerade inför resan och gick en promenad i Hjärup.
Hemresan var även något ut över det vanliga.

Så det blev en lång dag så är ganska så trött nu.
Men det blev en mycket bra start på semestern!
Nu ska jag bädda ner mig till en film.
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback