Kärt återseende

Denna veckan känns som den har bestått av matlagning sen sova.
Både i måndags och i tisdags var det hem från jobb laga mat sen duscha sen sova.
Riktigt trött var jag båda dagarna, så orka inget annat.

Men idag så hämtade Natti mig på jobb.
Sen handlade vi och sen direkt hem till Tina och grilla.
För hon har kommit hem nu :)
Tråkigt det blev som det blev, men skönt att hon är hemma igen <3

Vi satt mest och snackade och efter grillningen käka vi gräddbullar o paj.
Så kan säg att jag är riktigt mätt nu :)

På lunchen idag träffa jag även Frida.
Hon och Emma har ju varit borta i ett halvår.
Så Frida kom och lunchade med mig o Petra på jobb idag :)
Riktigt skoj var det att träffa henne igen, man kan inte fatta hon varit iväg så länge.
Får hoppas man får träffa Emma snart också.

Skönt att ha alla hemma igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback