Godmorgon!

Vaknade tidigt idag, första dagen då jag inte har behövt ställa klockan.
Var halvt vaken, sen ringde Petra och fråga en sak om jobb.
Sen var de lika bra att gå upp.

Mina föräldrar har ändrat så vi inte får tidningen nu när dom inte är hemma.
Så jag tog med mig datorn till frukostbordet, för att läsa på aftonbladet.
Det går ju minst lika bra, men skillnaden är att på datorn så kan man ju även se kilpp.
Vilket man nog ibland ska låta bli.

Har precis sett en del av rättegången med Anders Eklund.
Hört han berätta vad han gjorde med Engla och Pernilla innan han mördade dom.
Fy fan jag klarde inte av att höra allt, blir så fruktansvärt upprörd.
Att det finns såna sjuka människor i våran värld!

Lyssna även på ett klipp där man fick höra Pernillas systers egna ord till Eklund.
Blev nästan tårögd, det var riktigt rörande att höra.
Och han säger förlåt och att han ångrar sig, är det ens lönt att han säger förlåt.
Asså jag blir så lack, det finns inte ord.

Ibland ska man nog låta bli att läsa vissa saker.

Sen så kulle det vara sol idag, SMHI lovade fint väder idag.
Jag ser inte en sol så långt ögat kan nå, bara moln moln och åter moln.
Men Nattis säger att det ska inte bli fint förrens efter tolv, så får lita på henne ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback