Åhus

Det har varit en underbart härlig och rolig helg i Åhus.
Vid 10-tiden så åkte jag, Tina och Natti upp.
På lördagen så hejade vi på mina tjejer och på herrna.
Var en hel del matcher att se, så det blev inte så mycket solning.
Blev vars en pastasallad på stranden också tog jag mig ett dopp.
Så det blev väl solning på stranden i kanske 30 min, så de va inte så mycket.
Men det var kul att se matcherna så det gjorde inget :)

Vid 5-tiden så gick vi in och fixade oss på badet.
Jag och Tina tog en simtur sen duscha vi och fixa oss :)
Tyckte vi var riktigt smarta där som kom på att man kunde ju gå in där och duscha.
Sen så käkade vi pizza på en restaurang som hette Kantarellen.
Sen var det dags att bege sig till en stuga utanför Åhus där Herrana bodde.

Att hitta dit var inte det lättaste och jag kan säga.
 och jag är inte precis bra på att fråga efter vägen vilket vi snabbt insåg.
Så bilturen i Åhus bestod av en hel del skratt, men det var riktigt ball.
Tror det var en av dom roligaste bilturerna jag varit med om.
Men till slut så hittade vi och där var Herrarna i full gång med bad och bastu.
Stugan låg helt perfekt, man hade stranden precis nedan för så man såg havet.
Först blev det en hel del snack, sen när tjejerna kom så drog väl festen igång.
Det var en riktigt mysig och rolig kväll som innehöll det mesta!

Strandlek, bastu, bad, sång och bikini modevisning.
Men jag höll mig ifrån badandet, men det var nära att jag fick bada ändå.
En dubbelsäng gick i sönder (tålde inte att 10 pers låg i den)
Tråkigt när sånt händer, men men.

Vid 4-tiden så gick jag och Tina och bäddade i bilen.
För där skulle vi ju sova alla tre men vi visste att nån skulle svika ;)
Riktigt mysigt var det men sen fick vi besök av en som tydligen inte hitta sovplats.
Så han trängde sig in mellan oss, riktigt trångt var det.
Kl 6 vaknade jag av att det var extremt varmt så fick öppan en bildörr.
Sen kl 8 vaknade jag igen och då gick vi upp.

Det såg ut som ett bomnedslag i stugan, fattar inte hur man kan svina så mkt.
Så först blev det lite städning sen så åkte vi till stranden.
Herrana skulle spela sin första match 9.20 det var precis att alla kom upp.
Också blev det hamburgare och pommes till frukost, vilket satt riktigt fint.
Eftersom Emelie blev skadad så lovade jag att jag kunde spela.
Var lagom pigg på det på morgonen men klart man ställer upp.
Hade ju inte känt av någon smärta från hälen så.

13.00 spela vi kvartsfinal och den vann vi.
Sen så åkte vi ut i semin.
Och vi förlorade tyvärr matchen om tredje pris.
Det var ingen som hade någon vilja i slutet, alla var så trötta.
Men det var riktigt kul att spela men väldigt jobbigt, hade verkligen inte mycket ork.
Herrarna gick det där emot bättre för, dom vann :)

Hemfärd vid 6-tiden, riktigt sliten var man då!
Slocknade direkt när jag la huvudet på kudden :)

Bilder kommer, sidan funkar inte just nu.
Men slänger upp dom så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback